Een uniek en eigen logo is namelijk het boegbeeld van je onderneming.
Een uniek en eigen logo is namelijk het boegbeeld van je onderneming. Wanneer in het logo het DNA van jouw bedrijf terug is te zien op een professionele manier, dan werkt dit in jouw voordeel. Mensen onthouden dan de positieve waarde van je onderneming en koppelen dit aan het logo.
Het proces
Op het moment dat jij besloten hebt om een nieuw logo te laten maken of een oud logo een ‘extreme make-over’ te geven gaan wij aan de slag.
Allereerst zal er goed gekeken worden wie jij bent als persoon en waar jouw onderneming voor staat. Een goed logo is voor iedere ondernemer dan ook altijd een combinatie van deze twee factoren. Jij bent jouw bedrijf en andersom. Dit moet ook terug te zien zijn in jouw logo. Denk hierbij aan bepaalde vormen, kleurgebruik, woorden of pay-offs die zowel persoonlijk als zakelijk overeenkomen met je DNA. Wil je dan ook een oprecht en uniek logo hebben, zal hier altijd de nodige aandacht aan besteed moeten worden om ervoor te zorgen dat je niet één uit een dozijn bent.
Vervolgens gaan wij schetsen. Er worden 2 á 3 verschillende opties gecreëerd die aan jou gepresenteerd worden met complete tekst en uitleg over waarom wij bepaalde keuzes hebben gemaakt. Dan is het aan jou om een oordeel te geven en je favoriet te kiezen. Aan de hand van jouw nieuwe input, maken wij eenmalig een correctie. Wij zetten het logo digitaal over en vervolgens krijgt het kleur en wordt het verder gefinetuned. Uiteindelijk presenteren wij het nieuwe logo waarop jij wederom je feedback kunt geven.
En dan is het zover, jij hebt je nieuwe logo! Eenvoudig toch? Het belangrijkste in ons proces is het contact met jou. Uiteindelijk is een logo onderdeel van jou als persoon en als ondernemer, en daarvoor is persoonlijk contact essentieel.
Wij streven graag samen met jouw naar uniekheid. Daar hoort een origineel logo zeker bij!