De overgrootvader van Bas heeft 80 jaar geleden het bedrijf gestart, waarbij hij klei ging halen uit Duitsland voor de St. Joris Keramische Industrie. “St. Joris Keramische Industrie is na al deze jaren nog steeds klant van ons”, vertelt Bas. De opa van Bas heeft samen met zijn broers het bedrijf overgenomen, waardoor nu zowel de derde als de vierde generatie werkzaam is bij Dirk de Vlieger.
Bij Dirk de Vlieger staat elke klant centraal. Het bekende gezegde “klant is koning” komt hier helemaal tot zijn recht. Bij Dirk de Vlieger wordt iedere opdracht gezien als nieuwe uitdaging. Er wordt alles aan gedaan om de het doel te behalen. ‘’De kernwaarde afspraak is afspraak, staat centraal binnen het bedrijf en dragen we actief uit’’, vertelt Bas. ‘’We hebben een klein en hecht team, waarbij onze medewerkers altijd op de hoogte zijn van wat er gebeurt. Werkzaamheden en afspraken, iedereen weet overal van en denkt mee.’’