Ons gezicht hebben we zeker laten zien.
Het ondernemerschap bevalt Sergio wel. In het begin komt er veel op je af, er is veel nieuw en de omgeving heeft hoge verwachtingen. Om hierop in te spelen is hij bewust bezig geweest met het vergroten van de naamsbekendheid, met name in lokale media en in de krant. “Ons gezicht hebben we zeker laten zien”, lacht Sergio. Of dit heeft geholpen? Hij denkt van wel. “Er zijn nog steeds klanten die zeggen ‘Jullie waren op televisie!’”. De afgelopen jaren heeft Service voor Bedrijven dan ook een groei doorgemaakt. Van geen naar negen medewerkers en een verhuizing naar een kantoorpand. Deze groei zet nog steeds door, zowel binnen het bedrijf als in het aantal klanten.
Wie voor Service voor Bedrijven kiest, kiest voor een kwalitatieve, meedenkende en eerlijke schoonmaakservice. Ze houden zich bij de klussen die ze echt kwalitatief uit kunnen voeren. “Je moet ook nee kunnen zeggen”, aldus Sergio. Tegenwoordig strekt de klantengroep zich van Baarlo tot Boxmeer. Binnen deze radius kunnen ze kwaliteit garanderen zonder extra kosten te hoeven rekenen. Hierop krijgt het bedrijf veel positieve reacties, waardoor goede verhalen rond beginnen te gaan in de omgeving. “We beginnen nu echt naam te krijgen”. De toekomst? Kleinschalig en lokaal blijven, om op die manier korte lijnen te blijven hanteren. Daar ligt de kracht van Service voor Bedrijven. “We hoeven niet de grootste speler te zijn. Wel de beste.”
KLANT AAN HET WOORD OVER appart:
“Bedrijven die voor appart kiezen, kiezen voor een jong bedrijf dat met hun klanten meedenkt. De Appart Me krant is een leuke toevoeging in de Appart Family!”