Al heel zijn leven zit Loek Christis in de bloemenwereld. Hij heeft als eens eerder een onderneming gestart en heeft natuurlijk ook als werknemer in een bedrijf gewerkt. Zijn nieuwe zaak, genaamd Loek natuurlijk – een leuke woordspeling – is een ambitieuze onderneming. Hoewel de bloemist pas ongeveer een jaar geopend is, kennen veel mensen in de omgeving Loek en zijn zaak al goed. Hoe kan een nieuwe onderneming zorgen voor zo'n sterke identiteit, in een sector waar differentiëren lastig is? Het antwoord op deze vraag is te vinden in de naam van Loek natuurlijk. Het woord ‘natuurlijk’ is op zichzelf al interessant in deze context. Enerzijds staat het voor de natuurlijke uitstraling van de winkel en de ‘natuurlijke’ manier waarop Loek met zijn klanten/bezoekers omgaat. Anderzijds is het een antwoord op de vraag: “waar ga je naartoe voor de mooiste bloemen en bloemversieringen?” Naar Loek, natuurlijk. Niet alleen de naam, maar ook Loek en zijn team versterken het merk van zijn winkel.