Haar bedrijf is in de afgelopen vijf jaar behoorlijk hard gegroeid, wat volgens Heleen onder andere komt door haar doel om iedere dag een stukje beter te zijn dan de dag ervoor. Ze beschouwt Office helden als haar pretpark, alle diensten zijn een attractie waarmee ze mensen wil vermaken maar zeker ook ergens mee helpen. Zij moet zorgen dat die attracties ook doen waarvoor ze bedoeld zijn. Ze moet kwaliteit bieden en ze moet zorgen dat de medewerkers weten hoe alles in zijn werk gaat. Ze moet zorgen dat de mensen die voor haar werken tevreden zijn met de manier waarop zij hen behandelt en met het werk dat ze krijgen en dat ze dingen doen zoals ze die horen te doen. Ze moet zorgen voor communicatie en marketing, maar zoals ze zegt: “de veelzijdigheid aan taken vind ik gewoon zo leuk, ik zie daar iedere dag een nieuwe uitdaging in.” Het is zo machtig dat je zelf gewoon alles kan uitdenken hoe je het wilt hebben, dat je het ook voor elkaar kan krijgen en hoe je met behulp van je klanten kunt kijken hoe je het steeds beter kan maken.